Friday 3 February 2017

January Favourites


Hiya! I've never done a 'favourites' post so this is a first for me! But I looked back on January and chose my favourites from the month! Hope you enjoy!

Witam! Nigdy nie pisałam wpisu 'ulubieńców' więc to mój pierwszy raz! Ale pomyślałam sobie o Styczniu i wybrałam moje ulubione rzeczy z tego miesiąca! Mam nadzieje że będzie wam się podobać!





Lush Bubble Gum Lip Scrub

I had never tried the Lush lip scrubs before, and purchased this one before christmas. With the British 'winter' weather, winds and air, my lips have been chapped and cracked and this scrub is perfect to get rid of all the dry cracked skin on your lips. Lush offers a variety of flavours but I personally loved the bubble gum the most and it smells so good! It tastes so good too!

Nigdy wcześniej nie próbowałam peelingu do ust od formy Lush, ale kupiłam ten przed Świętami. Z Brytyjską 'zimową' pogodą, wiatrem i powietrzem, moje usta są pęknięte i poniszczone a ten peeling jest idealny aby pozbyć się suchych naskórków na ustach. Lush oferuje duży wybór smaków ale mi się osobiście najbardziej podobał ten o smaku gumy balonowej, i pachnie wyśmienicie! Tak też smakuje!



Full House

I love this show so much! I started it at the start of the month and finished all 8 seasons by the end of it. I wasn't expecting to like it that much and now I'm onto watching the Netflix spinoff "Fuller House".

Pokochałam ten serial! Zacząłam go oglądać na początku Stycznia i skończyłam wszystkie 8 sezonów pod koniec miesiąca. Nie spodziewałam się że będzie mi się aż tak podobał ale teraz po skończeniu go, oglądam spinoff na Netflix "Pełniejsza Chata".



The Company She Keeps by Georgia Durante

After some time this month I had finally found time to finish this book! You can find the review for this book here!

Po długiej przerwie, w tym miesiącu wreszcie znalazłam czas żeby skończyć tą książke! Możecie znaleźć recenzje tutaj!



Khaki Mini Backpack

Probably my favourite boxing day purchase! This backpack is from Accessorize. I love the colour and the shape of it and it is the perfect size to fit all your essentials in without being too big and chunky. You can check out how it looks here!

Pewnie mój ulubiony zakup wyprzedaży drugiego dnia Świąt! Ten plecak jest ze sklepu Accessorize. Kocham kolor i kształt a rozmiar jest idealny aby zmieścić wszystkie swoje potrzebne rzeczy unikając zbyt dużego i masywnego wyglądu. Możecie zobaczyć jak wygląda ubrany tutaj!



Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events

I loved the movie when it came out so I was super excited when I found out that Netflix is releasing a series. I watched the whole season in two days and I'm excited for the next two to come out! 

Pokochałam ten film jak byłam młodsza więc byłam bardzo podekscytowana jak się dowiedziałam że Netflix wypuszcza serial. Pooglądałam cały sezon w dwa dni i nie mogę się doczekać na następne dwa sezony!



Glade - Cosy Apple and Cinnamon

I bought two of these before Christmas and still have one left over. They smell so good and I love this smell in particular because it just puts you in the Christmas spirit. It's a bit too late for that now though, haha so I better burn it soon. 


Kupiłam dwie te świeczki przed Świętami i dalej mam jedną. Pachną wyśmienicie i ten zapach mi się podoba szczególnie ponieważ stwarza Świąteczną atmosfere. Jest już na ten nastrój troche za póżno haha, więc musze ją niedługo spalić.



Cherish by Ghost

I got this perfume from a friend for christmas. I had never had any Ghost perfumes before but I really like this one and will be getting it again!

Dostałam te perfume od koleżanki na Święta. Nigdy wcześniej nie miałam żadnych perfum od firmy Ghost ale ta mi się bardzo podoba i napewno ją sobie kupie znowu jak się skończy.



Acrylic Nails

I don't get acrylic nails often, but I got a pair done this month and I decided to try something new - I usually go for the stiletto or almond shape but this time I went for the coffin shape instead. Please don't mind my cuticles I need to get infills done, haha but I really do love these nails, their shape and colour.

Nie robie sobie paznokci sztucznych często ale zrobiłam sobie komplet w tym miesiącu i zdecydowałam się na coś nowego - przeważnie wybieram kształt almondowy lub styleto ale tym razem wybrałam kszałt trumny. Prosze nie zwracajcie uwage na moje odrosty haha, musze je wypełnić ale naprawde bardzo mi się te paznokcie podobają, ich kształt i kolor.


What are your favourites from this month? Whta did you like?
Kisses, S.

A wy jakie macie ulubieńce z tego miesiąca? Co wam się podobało? 
Całusy, S. 









No comments:

Post a Comment